Ako sa robí reklama konkurencii alebo Otvorené právo
Juraj Gyarfas, 06. 10. 2009 v 22:56
Rád by som čitateľov Lexfora upozornil na nový slovenský právnický portál Otvorené právo.
Z hľadiska obsahu sa zdá, že Otvorené právo má jemne odlišné zameranie ako Lexforum a bude sa viac venovať témam ako je stav justície alebo témam na pomedzí práva a politiky. Na Lexfore sa rubrika "politika a právo" zapĺňa len veľmi pomaly a prispievatelia Lexfora sa veľkým oblúkom vyhli politicko-právnym témam, ktoré v poslednej dobe zaujali aj mimoprávnickú verejnosť v oboch republikách - slovenskému Špeciálnemu súdu aj českým predčasným voľbám. Zdá sa, že vo vzťahu k týmto témam, bude Otvorené právo skôr poskytovať priestor na diskusiu.
Čo sa týka prienikových tém (napr. ostatnej novely notárskej a advokátskej praxe, o ktorej sa na Lexfore diskutovalo tu a tu a na Otvorenom práve tu, tu a tu), budeme pozorne sledovať diskusiu na Otvorenom práve a radi sa necháme inšpirovať.
Aby som to uzavrel, teším sa, že priestor na slovenskú právnickú diskusiu sa opäť rozšíril a projektu Otvorené právo želám všetko dobré.
Názory k článku Ako sa robí reklama konkurencii alebo Otvorené právo :
Tomáš Klinka, 07. 10. 2009 v 10:16 - "konkurencia" v diskusii
Juraj Gyarfas, 07. 10. 2009 v 10:34 - Ad: konkurencia v diskusii
Nemáte oprávnenie pridať názor. Prihláste sa prosím